BcA. Peter PASTOROK
Diplomová práce
Interaktívny projekt
INTERACTIVE PROJECT
Anotace:
Tento projekt je experiment, ktorým vytváram digitálne okno pre divákov, ktorým nahliadajú do mojej predstavivosti, pracovného procesu v kompletne digitálnom prostredí s možnosťou voľného pohybu bez nutnosti headsetu pre Virtuálnu Realitu, senzorov a výkonného počítača. Tvorí ho mobilná aplikácia, ktorá vťahuje diváka do tohto senného sveta s rôznorodým vizuálom a designovými štýlmi. Viac podstatne …víceAbstract:
This project is an experiment in creating a digital window for the viewer to enter my imagination and work process in completely digital environment with free movement without any need for Virtual Reality headset, sensors or a powerful computer . It uses a mobile app to immerse the viewer in this dream world with different kinds of imagery, model types and design styles. More importantly, this project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASTOROK, Peter. Interaktívny projekt. Plzeň, 2019. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Intermediální tvorba, specializace Intermédia
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška -
Rozšířená realita v módním průmyslu. Zážitkové nakupování
Klára Jančíková -
Rozšířená realita a QR kódy v akademických knihovnách
Blanka Farkašová -
Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
Tomáš Giesl -
Rozšířená realita a jej využitie vo vzdelávaní
Andrea Šichtová -
Rozšířená realita a její využití v současné době
Ondřej Stejskal -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Rozšířená realita jako extenze lidských smyslů v kontextu epistemologie
Petra Galušková