Lucie Klečacká

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření a vlastního zkoumání zjišťuje využívání marketingové komunikace v maloobchodní jednotce Lidl. Autorka v práci objasňuje pojmy spjaté s tématikou a v praktické části hodnotí a popisuje jednotlivé složky marketingové komunikace. Klíčovým zjištěním, ke kterému dochází na základě dotazníkového šetření a autorčina pozorování, je skutečnost, že prodejna využívá …více
Abstract:
The bachelor's thesis uses a questionnaire survey and its own research to determine the use of marketing communication in the retail unit Lidl. The author clarifies the concepts related to the topic and in the practical part evaluates and describes the various components of marketing communication. The key finding, which occurs based on a questionnaire survey and the author's observations, is the fact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku