Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Lucie Klečacká
Lucie Klečacká
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření a vlastního zkoumání zjišťuje využívání marketingové komunikace v maloobchodní jednotce Lidl. Autorka v práci objasňuje pojmy spjaté s tématikou a v praktické části hodnotí a popisuje jednotlivé složky marketingové komunikace. Klíčovým zjištěním, ke kterému dochází na základě dotazníkového šetření a autorčina pozorování, je skutečnost, že prodejna využívá …víceAbstract:
The bachelor's thesis uses a questionnaire survey and its own research to determine the use of marketing communication in the retail unit Lidl. The author clarifies the concepts related to the topic and in the practical part evaluates and describes the various components of marketing communication. The key finding, which occurs based on a questionnaire survey and the author's observations, is the fact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/oxr17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Tereza Trnková