Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Lucie Klečacká
Lucie Klečacká
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Abstract:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření a vlastního zkoumání zjišťuje využívání marketingové komunikace v maloobchodní jednotce Lidl. Autorka v práci objasňuje pojmy spjaté s tématikou a v praktické části hodnotí a popisuje jednotlivé složky marketingové komunikace. Klíčovým zjištěním, ke kterému dochází na základě dotazníkového šetření a autorčina pozorování, je skutečnost, že prodejna využívá …moreAbstract:
The bachelor's thesis uses a questionnaire survey and its own research to determine the use of marketing communication in the retail unit Lidl. The author clarifies the concepts related to the topic and in the practical part evaluates and describes the various components of marketing communication. The key finding, which occurs based on a questionnaire survey and the author's observations, is the fact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/oxr17/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEČACKÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/sxzjyy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Tereza Trnková