Rozvíjení smyslů u dětí se zrakovým postižením v místnosti snoezelen – Věra VAVŘINOVÁ
Věra VAVŘINOVÁ
Bakalářská práce
Rozvíjení smyslů u dětí se zrakovým postižením v místnosti snoezelen
Developing senses of children with visually impairment in the room snoezelen
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvíjením smyslů u dětí se zrakovým postižením v místnosti snoezelen. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje vývoj dítěte po předškolní věk, vývoj dítěte se zrakovým postižením, rozvoj smyslů a metodu snoezelen. V praktické části je popsáno realizované šetření. Jeho cílem je zmapovat pomůcky, které se při práci s dítětem se zrakovým postižením …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses developing senses of children with visual impairment in the room snoezelen. Bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the development of the child after pre-school age, the development of the child with visual impairment, the development of the senses and the snoezelen method. The realized survey is a content of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAVŘINOVÁ, Věra. Rozvíjení smyslů u dětí se zrakovým postižením v místnosti snoezelen. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením
Ludmila Mrázková -
Využití snoezelen terapie a bazální stimulace u osob s mentálním a zrakovým postižením
Jaroslava PIŠTĚKOVÁ -
Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice
Zuzana Bohuslavová -
Jíme všemi smysly-intervenční projekt
Tereza Svobodová -
Podněty současné estetiky k uvažování o smyslech: hmat, haptika
Barbora ŽITNÁ -
Hmat a imaginace
Zuzana LUŽNÁ -
Integrace prostorové obrazové informace s hmatem ve virtuálním sochařství
Veronika Hlavatá -
Rozvoj hmatu u nevidomých dětí v předškolním věku
Klára KLÍMKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva