Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta – Bc. Tereza Skoková
Bc. Tereza Skoková
Diplomová práce
Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta
Neuromarketing measurement as a stress factor for the respondent
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá efektivitou marketingu a neuromarketingem jako jeho nové formy, která spojuje klasický marketing s neurovědeckými poznatky pomocí biomedicínské techniky. Součástí práce jsou fyziologické projevy stresu i relaxační techniky, kterými lze stres redukovat. V praktické části práce je popsána příprava a průběh neuromarketingového měření s využitím Jacobsonovi progresivní …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the effectiveness of marketing and neuromarketing as a new form that combines traditional marketing with neuroscientific finding through biomedical technology. Part of this thesis is physiological effects of stress and relaxation techniques, which can reduce stress. The practical part describes the preparation and progress of neuromarketing measurements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iggvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Experiment v marketingovém výzkumu
Jakub Douda -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jakub Douda -
Vzdělávání žáků s ADHD v přírodním prostředí
Nikola Adelaida ŘANDOVÁ