Bc. Tereza Skoková

Diplomová práce

Neuromarketingové měření jako faktor stresu pro respondenta

Neuromarketing measurement as a stress factor for the respondent
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá efektivitou marketingu a neuromarketingem jako jeho nové formy, která spojuje klasický marketing s neurovědeckými poznatky pomocí biomedicínské techniky. Součástí práce jsou fyziologické projevy stresu i relaxační techniky, kterými lze stres redukovat. V praktické části práce je popsána příprava a průběh neuromarketingového měření s využitím Jacobsonovi progresivní …více
Abstract:
The theoretical part of this thesis deals with the effectiveness of marketing and neuromarketing as a new form that combines traditional marketing with neuroscientific finding through biomedical technology. Part of this thesis is physiological effects of stress and relaxation techniques, which can reduce stress. The practical part describes the preparation and progress of neuromarketing measurements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma