Michal Nový

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza podniku

Marketing situation analysis of the company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingové situační analýzy obchodního a administrativního centra Flóra v Praze a doporučení marketingové strategie pro jeho další vývoj. Teoreticko-metodologická kapitola obsahuje zpracování daného tématu v teoretické rovině. Pozornost je věnována hlavním metodám marketingových situačních analýz a pojmům, které s nimi souvisejí. Jde zejména o PEST analýzu, Porterův …more
Abstract:
Objective of the bachelor thesis is the marketing situation analysis of the commercial and administrative center Flóra in Prague and referral marketing strategy for further development. Theoretical-methodological chapter provides treatment of the topic in theoretical level. Attention is paid to the main methods of marketing situational analysis and the concepts associated with them. This is especially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry