Michal Nový

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza podniku

Marketing situation analysis of the company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingové situační analýzy obchodního a administrativního centra Flóra v Praze a doporučení marketingové strategie pro jeho další vývoj. Teoreticko-metodologická kapitola obsahuje zpracování daného tématu v teoretické rovině. Pozornost je věnována hlavním metodám marketingových situačních analýz a pojmům, které s nimi souvisejí. Jde zejména o PEST analýzu, Porterův …viac
Abstract:
Objective of the bachelor thesis is the marketing situation analysis of the commercial and administrative center Flóra in Prague and referral marketing strategy for further development. Theoretical-methodological chapter provides treatment of the topic in theoretical level. Attention is paid to the main methods of marketing situational analysis and the concepts associated with them. This is especially …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry