Andrea PLICHTOVÁ

Bakalářská práce

MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

Marketing mix company with strees to marketing comunications
Anotace:
Oblast kojenecké výživy je rychle se rozvíjejícím trhem. Největší podíl představuje segment mléčných kojeneckých výživ, který meziročně vzroste cca o 8 %. Kategorie instantních kaší a přesnídávek mají stabilní pozici, zatímco kategorie instantních čajů zaznamenává mírný pokles. Trh dětské výživy je ovlivněn konkurenčním bojem nadnárodních obchodních řetězců, to se týká prodejních míst s převahou potravin …více
Abstract:
Area of infant nutrition is a rapidly growing market. The largest share of a segment are infant milk formulas, which increases annually by about 8%. Category of instant pudding and snacks have a stable position, while the category of instant tea recorded a slight decli-ne. Baby food market is affected by the competitive struggle of multinational retail chains, it relates to sales outlets stores with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18713

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PLICHTOVÁ, Andrea. MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma