Využití pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole – Jana Jančová
Jana Jančová
Bakalářská práce
Využití pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole
The use of fairy tales for the development of pre-mathematical education at kindergarten
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je připravit, realizovat a evaluovat projekt pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole. Bakalářská práce má teoreticko- aplikační charakter. V teoretické části jsou specifikovány poznatky o předškolním dítěti, předmatematickém vzdělávání v mateřské škole a postavení pohádky v životě dítěte. Tvoří ji tři kapitoly a podkapitoly. Aplikační část práce …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to prepare, implement and evaluate the project of fairy tales for the development of pre-mathematical education in kindergarten. The bachelor thesis has a theoretical-application character. In the theoretical part are specified the knowledge about pre-school child, pre-mathematical education in kindergarten and the position of fairy tale in the life of the child. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jančová, Jana. Využití pohádek pro rozvoj předmatematického vzdělávání v mateřské škole. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Funkce pohádky v předškolním vzdělávání
Kateřina Isabella Svobodová -
Využití klasických pohádek pro rozvoj matematických představ v předškolním vzdělávání
Natálie Bůbelová