Martina DOLEŽALOVÁ

Bachelor's thesis

Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK

The Marketing Mix of the SOLES 2 WALK Company
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the marketing mix of the SOLES 2 WALK company. The first part describes the theoretical information about the marketing and marketing mix. The second part is focused on the methodology of research, which is subsequently used in the practical part. Here is where the current status of the marketing mix is analysed as well as the marketing environment. On the basis of the …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti SOLES 2 WALK. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na metodiku výzkumu, která je následně použita v empirické části. V empirické části je analyzován současný stav marketingového mixu a marketingové okolí podniku. Na základě výsledků SWOT analýzy jsou navržena …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2015
Accessible from:: 12. 6. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOLEŽALOVÁ, Martina. Der Marketing-Mix der Firma SOLES 2 WALK. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Philology / German for Business