Bc. Lucie Dvořáková

Master's thesis

Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

Analysis of the role marketing communications in municipality marketing management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části představuji pojem marketing v jeho obecné rovině, zaměřuji se na jednotlivé marketingové koncepce. V následujících kapitolách definuji marketing municipalit, včetně jednotlivých prvků marketingového a komunikačního mixu. Praktická část …more
Abstract:
The thesis consists of theoretical and practical part and analysis the role of marketing communication in marketing management of towns and cities. The theoretical part focuses on marketing in general and also specific marketing concepts. The following sections define the marketing of municipalities, inclusive of individual elements of the marketing and communication mix. The practical part is focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication