Bc. Olga NĚMCOVÁ

Bachelor's thesis

Komunikační strategie Kliniky čínské medicíny

Communication Strategy of Traditional Chinese Medicine Clinic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje …more
Abstract:
The main theme of this bachelor{\crq}s work is analysis of communication of Traditional Chinese Medicine Clinic in Prague and proposal of prospective promotion strategy. Theoretic part deals with the definition of traditional Chinese medicine, its history and healing methods. In this part, there is also described theory of marketing communication, market segmentation and all the components of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2006
Identifier: 2636

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMCOVÁ, Olga. Komunikační strategie Kliniky čínské medicíny. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2026

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications