Renata BOGDANOVÁ
Master's thesis
Příběh člověka a přírody
The story of a man and nature
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na didaktické pojetí výtvarné výchovy s uplatněním prvků land artu v dětské tvorbě. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První teoretická část se zabývá uměním land artu, přírodou, významem přírody, vztahy mezi přírodou a uměním a současným pojetím výtvarné výchovy v primární edukaci. Praktickou část tvoří výtvarný projekt se žáky 1. stupně základní školy …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the didactic approach to art education using elements of land art in the children´s creation. It is divided into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part deals with the art of land art, nature, the importance of nature, the relationship between nature and art and contemporary conception of art education in primary education. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Radka Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOGDANOVÁ, Renata. Příběh člověka a přírody. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Estetická výchova jako cesta k autonomnímu vnímání výtvarných děl v současném světě umění
Ota Blažek -
Estetická výchova v předmětu Dějiny výtvarné kultury
Ivan Hostaša -
Chápeme stejné symboly stejně? Estetická výchova s přesahem do dějin výtvarné kultury.
Dana Veselá -
Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Radomíra Paclová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Výtvarný projekt ve výtvarné výchově - Příklad dobré praxe
Markéta BENDOVÁ -
Výtvarný projekt v MŠ
Hana TOMICZKOVÁ -
Výtvarný projekt na 1. stupni ZŠ tematicky čerpající z literárního díla
Barbora SPURNÁ