Bc. Kristýna Svobodová

Diplomová práce

Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi

Application of Modern Marketing Communication in Corporate Practise
Anotace:
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci marketingového plánování a řízení podniku. Pro podnik je nezbytné, aby zvolil takovou strategii, kterou v praxi aplikuje k účinné komunikaci s trhem. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem práce navrhnutí inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku a zároveň naplnění hypotézy. V první části diplomové práce je …více
Abstract:
Marketing communication is an important element in marketing planning and business management. It is essential for an enterprise to choose a strategy that is applied in practice to communicate effectively with the market. The aim of the thesis is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company and at the same time to confirm the hypothesis. In the first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance