Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi – Bc. Kristýna Svobodová
Bc. Kristýna Svobodová
Master's thesis
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Application of Modern Marketing Communication in Corporate Practise
Abstract:
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci marketingového plánování a řízení podniku. Pro podnik je nezbytné, aby zvolil takovou strategii, kterou v praxi aplikuje k účinné komunikaci s trhem. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem práce navrhnutí inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku a zároveň naplnění hypotézy. V první části diplomové práce je …moreAbstract:
Marketing communication is an important element in marketing planning and business management. It is essential for an enterprise to choose a strategy that is applied in practice to communicate effectively with the market. The aim of the thesis is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company and at the same time to confirm the hypothesis. In the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m0vne/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová