Bc. Eliška VYBÍRALOVÁ

Master's thesis

Komunikační kampaň vybraného produktu

Communication campaign of a chosen product
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro nový produkt Žárovková písmena. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, cílený marketing nebo analýza marketingového prostředí. Empirická část začíná představením společnosti T.O. Events & Congress a jejího nového produktu. Dále navazuje analýza marketingového prostředí a …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design a communication campaign for the new product Žárovková písmena. In the theoretical part, concepts such as marketing mix, marketing communication, communication mix, target marketing or marketing environment analysis are explained. The empirical part starts by introducing the company T.O. Events & Congress and its new product. This is followed by an analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VYBÍRALOVÁ, Eliška. Komunikační kampaň vybraného produktu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/