Bc. Eliška VYBÍRALOVÁ
Master's thesis
Komunikační kampaň vybraného produktu
Communication campaign of a chosen product
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro nový produkt Žárovková písmena. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, cílený marketing nebo analýza marketingového prostředí. Empirická část začíná představením společnosti T.O. Events & Congress a jejího nového produktu. Dále navazuje analýza marketingového prostředí a …moreAbstract:
The aim of this thesis is to design a communication campaign for the new product Žárovková písmena. In the theoretical part, concepts such as marketing mix, marketing communication, communication mix, target marketing or marketing environment analysis are explained. The empirical part starts by introducing the company T.O. Events & Congress and its new product. This is followed by an analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYBÍRALOVÁ, Eliška. Komunikační kampaň vybraného produktu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration and Management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro značku Ploom
Jana Munzarová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Petr Študent -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích vybrané firmy
Miroslava Žukovičová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích společnosti COEX, s.r.o.
Markéta Pažoutová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Dagmar Simonová -
Návrh marketingové komunikační kampaně skrze sociální síť Instagram pro vybraný podnik
Karolína Slavíčková -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro vybranou společnost
Tereza Kočová