Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s. r. o. – Johana OHARKOVÁ
Johana OHARKOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s. r. o.
Instruments of in-store communication used in sales promotion of selected product from Wrigley, s. r. o.
Anotace:
In-store komunikace je v současnosti již běžnou součástí podpory prodeje. Bakalářská prá-ce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí {--} teoretické a praktic-ké. V teoretické části je vysvětlováno, proč je komunikace v místě prodeje důležitá, jaké nástroje využívá a jak lze měřit efektivitu in-store komunikace. Praktická část je zaměřena na in-store komunikaci společnosti Wrigley …víceAbstract:
Today in-store communication is common part of sales promotion. Bachelor thesis is divided into two parts {--} theoretical and practical. The first part explains the importance of in-store communication, describes its tools and clarifies how we can measure effectiveness of in-store communication. Practical part is focused on in-store communication of the chewing gum Orbit Complete used by company Wrigley …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OHARKOVÁ, Johana. \textit{Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/syu8yg/.
Jak správně citovat práci
OHARKOVÁ, Johana. Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Podlinkové aktivity v oblasti FMCG na Českém trhu
Romana Šetková -
Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a. s.
Lenka RANDÁČKOVÁ -
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Veronika Nosková