Hudební hra a její význam pro hudební vnímání – Mgr. Radka Pivoňková
Mgr. Radka Pivoňková
Diplomová práce
Hudební hra a její význam pro hudební vnímání
Musical piece and its meaning for musical perception
Anotace:
Pivoňková Radka: Hudební hra a její význam pro hudební vnímání. Diplomová práce. Brno, MU 2007, s. 72. V diplomové práci jsem se zaměřila na rozvoj hudebního vnímání a přiblížení hudebního díla a hudební řeči dětem pomocí hudební hry. V práci jsou uvedeny náměty k soustředěnému poslechu formou hudebních projektů, při nichž děti aktivně a se zaujetím naslouchají hudbě.Abstract:
Pivoňková Radka: Musical piece and its meaning for musical perception. Thesis. Brno, MU 2007, pages 72. In my thesis I have concentrated on the development of musical perception and clarifyng musical speeches to children with the use of musical pieces. There are suggestions of singleminded listening in the form of musical projects when children listen to music with attention and in an active way.Klíčová slova
Hudba hra hudební hra pohybová hra poslech receptivní dovednosti dětská hudební tvořivost hudební schopnosti hudební činnosti poslechová skladba hudebně vyjadřovací prostředky.Music play musical piece a game of motion listening receptive skills childs musical creativity musical skills musical activities musical piece for listening means of musical expressions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u47ag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební činnosti jako prevence narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole
Petra WEISZOVÁ -
Hudební schopnosti dětí předškolního věku v MŠ a ZUŠ
Sandra KOVALÍKOVÁ -
Hudební schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku
Barbora LEJNAROVÁ -
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová -
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom
David ROUŠ