Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing – Jana Svobodová
Jana Svobodová
Master's thesis
Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
The use of social networks in business focusing on marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení sociálních sítí v České republice a jejich možným využitím pro podnikatelské účely s důrazem na marketing. Práce je zaměřena na sociální síť Facebook, která vykazuje z pohledu počtu uživatelů a jejich aktivity nejvíce využívanou sociální síť v ČR s nejvyšším reklamním potenciálem. Práce popisuje proces tvorby placených i neplacených forem propagace v rámci …moreAbstract:
This diploma thesis analyzes the position of social networks in the Czech Republic and describes their potential usage for business with a scope on marketing. The work focuses on the social network Facebook, which in terms of number of users and their activity is the most represented social network in the Czech Republic and therefore represents the highest advertising potential. The work describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40728
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40728
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová