Patrícia Ben Seghaier

Bakalářská práce

Marketingová stratégia podniku Goblins, s.r.o.

Anotace:
Anotace: Cieľom práce je priblížiť spôsob nastavenia marketingovej stratégie vybraného podniku, za predpokladu využitia marketingových nástrojov a analýzy prostredia podniku za účelom zvolenia najvhodnejšej alternatívy pre určenie smerovania podniku. Základnou analýzou pre určenie silných a slabých stránok podniku, definovanie príležitostí vyplývajúcich z externého prostredia a prípadných hrozieb, …více
Abstract:
Annotation: The aim of the theses is to describe the way of setting the marketing strategy of the selected company, provided with specific marketing tools and analysis of the company environment, that are used in order to choose the most suitable alternative for determining the direction of the company. The basic analysis for determining the strengths and weaknesses of the company, defining opportunities …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/syz6bn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.

Bakalářský studijní program:
Management hotelnictví a cestovního ruchu

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.