Bc. Michal Pavelka

Master's thesis

Realistické vykreslování mraků v reálném čase

Real-time realistic cloud rendering
Anotácia:
Úkolem práce bylo nastudovat metody pro realistické vykreslování mraků v reálném čase. Metoda pochodujícího paprsku byla vybrána a implementována v demonstrační aplikaci, která vykresluje mraky s aproximací realistického nasvícení a stínování, vrhání stínů a animování. Modelování mraků je založeno na procedurálních metodách jako je Perlinův nebo Worleyho šum.
Abstract:
The aim of this work was study of methods for realistic real-time clouds rendering. Ray marching was chosen and implemented in a demonstration application, which renders clouds with approximation of realistic lighting and shading, casting shadows and animation. Clouds modeling is based on procedural techniques such as Perlin or Worley noise.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 2. 2016
  • Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.