Realistické vykreslování mraků v reálném čase – Bc. Michal Pavelka
Bc. Michal Pavelka
Master's thesis
Realistické vykreslování mraků v reálném čase
Real-time realistic cloud rendering
Anotácia:
Úkolem práce bylo nastudovat metody pro realistické vykreslování mraků v reálném čase. Metoda pochodujícího paprsku byla vybrána a implementována v demonstrační aplikaci, která vykresluje mraky s aproximací realistického nasvícení a stínování, vrhání stínů a animování. Modelování mraků je založeno na procedurálních metodách jako je Perlinův nebo Worleyho šum.Abstract:
The aim of this work was study of methods for realistic real-time clouds rendering. Ray marching was chosen and implemented in a demonstration application, which renders clouds with approximation of realistic lighting and shading, casting shadows and animation. Clouds modeling is based on procedural techniques such as Perlin or Worley noise.Kľúčové slová
mrak reálný čas objemový procedurální šum perlin worley fázová funkce pochodující paprsek
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tdghw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2016
- Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.