Bc. Daniel Ťok

Bakalářská práce

Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska

Current VR technologies in field of computer games from users' standpoint
Anotace:
Virtuální realita v současné době zasahuje do mnoha oborů lidské činnosti, přičemž jedním z oborů, ve kterém nachází značné uplatnění, je právě herní průmysl. Významným prostředkem pro simulaci virtuální reality jsou technologická zařízení, která jsou schopna nabídnout velice kvalitní zážitek. Práce se zabývá využitím virtuální reality v herním průmyslu, a především pak zařízeními pro virtuální realitu …více
Abstract:
Today virtual reality influences many fields of human activity and one of the fields where virtual reality seemingly most commonly finds its use is the game industry. An important tool for the simulation of virtual reality are technological devices that can provide a high quality experience. This work deals with the utilization that has virtual reality in the game industry, the work deals mainly with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta