Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska – Bc. Daniel Ťok
Bc. Daniel Ťok
Bakalářská práce
Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska
Current VR technologies in field of computer games from users' standpoint
Anotace:
Virtuální realita v současné době zasahuje do mnoha oborů lidské činnosti, přičemž jedním z oborů, ve kterém nachází značné uplatnění, je právě herní průmysl. Významným prostředkem pro simulaci virtuální reality jsou technologická zařízení, která jsou schopna nabídnout velice kvalitní zážitek. Práce se zabývá využitím virtuální reality v herním průmyslu, a především pak zařízeními pro virtuální realitu …víceAbstract:
Today virtual reality influences many fields of human activity and one of the fields where virtual reality seemingly most commonly finds its use is the game industry. An important tool for the simulation of virtual reality are technological devices that can provide a high quality experience. This work deals with the utilization that has virtual reality in the game industry, the work deals mainly with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/afb7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Počítačové modelování planetární soustavy ve virtuální realitě
Viky Kurečků -
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
"Vive la laïcité!" Sociologická reflexe tzv. šátkové aféry
Tereza Hronová -
Vývoj 3D trackeru kompatibilního s HTC Vive
Martin Donát -
Výživa révy vinné - srovnání účinnosti hnojiv řady VIVE
Martin Jůva