Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska – Bc. Daniel Ťok
Bc. Daniel Ťok
Bachelor's thesis
Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska
Current VR technologies in field of computer games from users' standpoint
Abstract:
Virtuální realita v současné době zasahuje do mnoha oborů lidské činnosti, přičemž jedním z oborů, ve kterém nachází značné uplatnění, je právě herní průmysl. Významným prostředkem pro simulaci virtuální reality jsou technologická zařízení, která jsou schopna nabídnout velice kvalitní zážitek. Práce se zabývá využitím virtuální reality v herním průmyslu, a především pak zařízeními pro virtuální realitu …moreAbstract:
Today virtual reality influences many fields of human activity and one of the fields where virtual reality seemingly most commonly finds its use is the game industry. An important tool for the simulation of virtual reality are technological devices that can provide a high quality experience. This work deals with the utilization that has virtual reality in the game industry, the work deals mainly with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/afb7l/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Počítačové modelování planetární soustavy ve virtuální realitě
Viky Kurečků -
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
"Vive la laïcité!" Sociologická reflexe tzv. šátkové aféry
Tereza Hronová -
Vývoj 3D trackeru kompatibilního s HTC Vive
Martin Donát -
Výživa révy vinné - srovnání účinnosti hnojiv řady VIVE
Martin Jůva