Nástroje marketingového mixu a jejich realizace u firmy Veolia Voda – Miroslav Blašín
Miroslav Blašín
Bachelor's thesis
Nástroje marketingového mixu a jejich realizace u firmy Veolia Voda
Marketing Mix Tools and their Implementation in The Company Veolia Voda
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice marketingového mixu ve společnosti, ve které pracuji. První část je zaměřena na teoretické poznatky jednotlivých prvků marketingového mixu, SWOT analýzy a PEEST analýzy. Druhá část hodnotí marketingový mix Vodohospodářské společnosti Sokolov, s.r.o. ze skupiny Veolia Voda. V závěru jsem si dovolit zhodnotit výsledky, které vzešly z této bakalářské práce …viacAbstract:
This thesis addresses the issue of the marketing mix in the company in which I work. The first part focuses on theoretical knowledge of the individual elements of the marketing mix, SWOT analysis and PEEST analysis. The second part evaluates the marketing mix of Vodohospodářská společnost Sokolov, Ltd., Veolia Water. In conclusion I dare to estimate the results that emerged from this thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zverejniť od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedúci: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc. MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blašín, Miroslav. Nástroje marketingového mixu a jejich realizace u firmy Veolia Voda. Praha, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Golfového areálu Ralsko
Diana Kovalčuková -
Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku
Lada KALČICOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl
Názov
Vložil
Vložené
Práva