Daniel Kšíkal

Diplomová práce

Rozhodování o sortimentu internetového obchodu

Product assortment decisions in online retail
Anotace:
Práce se zabývá tematikou category managementu v internetovém obchodě. Jejím cílem je idenfitikovat faktory týkající se sortimentu, které ovlivňují finanční výkonnost firmy. Výstupem práce je model aplikovatelný jako nástroj pomáhající při strategickém rozhodování o sortimentu. První část práce se věnuje základním konceptům z oblasti maloobchodu, marketingu a strategického managementu. Úkolem této …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of category management in online retailing. Its goal is to identify the assortment factors that affect a company's financial performance. The result of the thesis work is a model applicable in strategic decision making on assortment. The first part consists of basic concepts of retail, marketing and strategic management. The purpose of this part is to provide the reader …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
  • Oponent: Karel Koliš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70568

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management