Ing. Dana Šenkeříková

Diplomová práce

Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na trh

Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy úspěšnosti zavedení nového výrobku na trh z teoretického hlediska a následně z praktického hlediska v prostředí vlastní společnosti. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu, který začíná uvědoměním si marketingové koncepce, pokračuje analytickou fází obsahující segmentaci trhu a zacílení výrobku a je ukončena praktickou aplikací marketingového …více
Abstract:
The object of this thesis is an analysis of the marketing proces of an introduction of a new product into the market, first from the theoretical point of view and then also from its practical application in a company. The first part of the thesis sums up the theoretical knowledge of the marketing proces. This marketing process starts with acknowledging the marketing concept, continues with analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Ctibor Páral

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting