Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na trh – Ing. Dana Šenkeříková
Ing. Dana Šenkeříková
Diplomová práce
Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na trh
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy úspěšnosti zavedení nového výrobku na trh z teoretického hlediska a následně z praktického hlediska v prostředí vlastní společnosti. První část shrnuje teoretické poznatky marketingového postupu, který začíná uvědoměním si marketingové koncepce, pokračuje analytickou fází obsahující segmentaci trhu a zacílení výrobku a je ukončena praktickou aplikací marketingového …víceAbstract:
The object of this thesis is an analysis of the marketing proces of an introduction of a new product into the market, first from the theoretical point of view and then also from its practical application in a company. The first part of the thesis sums up the theoretical knowledge of the marketing proces. This marketing process starts with acknowledging the marketing concept, continues with analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bc2th/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Ctibor Páral
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Adina Skálová -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Lucie Dvořáková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová