Porovnání chybovosti výrobních a nevýrobních procesů – Bc. Lucie ŠUBRTOVÁ
Bc. Lucie ŠUBRTOVÁ
Diplomová práce
Porovnání chybovosti výrobních a nevýrobních procesů
Comparing error rate of production and non-production processes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou reklamací za účelem identifikace procesů vhodných ke zlepšení. Dle výsledků vyhodnocených dat byla navržena zlepšující opatření. Cílem této práce je určení problémových oblastí z hlediska sledování externí nekvality společnosti Buzuluk a. s.Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of complaints to identify processes with high percentage of waste. Improvement measures were proposed based on the results of the evaluated data. The aim of this thesis is to identify problematic areas (processes from the point of view of external quality rate).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Januška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUBRTOVÁ, Lucie. Porovnání chybovosti výrobních a nevýrobních procesů. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Rozřezávání svitků ocelových pístních kroužků
Radek JAŇOUR -
Návrh racionalizace výrobního procesu ,prováděného ve firmě BUZULUK a.s. Komárov
Vítězslav ŠOBER -
Reklamace faktických vad zboží v rámci mezinárodní obchodní transakce
Kateřina Stránská -
Analýza optimalizace použití nástrojů a způsobů řešení reklamací v automobilovém průmyslu
Jan JONÁŠ -
Analýza interního systému řešení reklamací v organizaci automobilového průmyslu
Filip Sochor -
Analýza procesu interní komunikace při řešení reklamací
Veronika Rozsívalová -
Analýza příčin reklamací se zaměřením na opakované reklamace
Ludmila Děckuláčková -
Analýza postupů při řešení zákaznických reklamací
Šárka Myslikovjanová