Bc. Eva Ryndová

Diplomová práce

Social Aspects of Advertising

Social Aspects of Advertising
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje soubor 68 reklam na základě jejich textových a vizuálních prvků. Cílem práce je popsat přesvědčovací způsoby společné pro reklamy zaměřené na shodné cílové skupiny zákazníků. Korpus je rozdělen do dvou základních skupin na základě následujících kritérií. Prvním z nich je produkt propagovaný danou reklamou: zboží denní potřeby a luxusní zboží. Toto kritérium je velmi úzce …více
Abstract:
The present diploma thesis deals with an elaboration of a set of advertisements. The corpus is analyzed according to the advertisements’ textual as well as visual features. The aim of this thesis is to discover the ways of persuasion common for the advertisements sharing a specific target group. The corpus of advertisements has been divided according to two criteria. The former criterion is a category …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta