Vývoj, vzdělávání a podpora nadaných dětí v mladším školním věku – Mgr. Adéla Matůšů
Mgr. Adéla Matůšů
Bakalářská práce
Vývoj, vzdělávání a podpora nadaných dětí v mladším školním věku
Evolution, Education and Support of Gifted Children in Younger School Age
Anotace:
Cílem této bakalářské diplomové práce je podat základní vhled do problematiky vývoje, vzdělávání a podpory mimořádně nadaných dětí v kontextu mladšího školního věku. Po úvodní části věnované mladšímu školnímu věku jako vývojovému období, kdy je srovnáváno toto období u dětí s průměrným nadáním a dětí mimořádně nadaných, následuje část věnovaná samostatně přímo nadaným dětem. Tato část odhaluje podstatu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to give the basic view to the problems of evolution and education of gifted children in younger school age. After the opening part which is dedicated to the younger school age as a period of evolution with a comparison between children talented on the average and talented extraordinary, then follows a part dedicated independently to the gifted children. This part …víceKlíčová slova
Nadání talent inteligence tvořivost mladší školní věk nadané děti pedagogika nadaných.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nmicq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Socializace nadaných žáků do školního kolektivu 1. stupně základní školy
Marie PETRÁŠOVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence u žáků 1. stupně ZŠ
Martina Grycová -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová -
Testy inteligence WISC III a PDW - subtesty Počty a Podobnosti ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku
Sylvie Pořická -
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Marcela Dvořáková -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení
Kateřina Kozinová