Bc. Zuzana Vaňková

Master's thesis

Podprahové vnímání jako jeden z protizákonných nástrojů reklamy

Subliminal perception as one of the illegal instrument in the advertising
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o účinnosti podprahového vnímání a podprahové reklamy. Součástí práce je řada šetření, které tuto účinnost potvrzují a specifikují, jaké temperamentní skupiny jsou vůči takovým vlivům rezistentní a jaké nikoli. V práci lze naleznout konkrétní data, která popisují míru rezistence jednotlivým osob ve zkoumaném vzorku vůči podprahovým signálům.
Abstract:
The thesis discusses the effectiveness of subliminal perception and subliminal advertising. Part of the thesis is a series of investigations which confirm the efficacy and specify what groups are temperamental to such influences resistant and unresistant. In the thesis can find an specific data that describe the degree of resistance to individual persons in the sample to subliminal signals.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
  • Vedúci: PhDr. Jiří Němec
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní