Bc. Jan Smrček

Master's thesis

Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu

Building a DAITE brand in context of marketing recruitment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování atraktivní značky společnosti DAITE s.r.o. jakožto zaměstnavatele. V teoretické části jsou vymezeny pojmy značka, branding, interní marketing, strategie cíleného marketingu a proces řízení marketingového úsilí. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze současné situace na trhu práce, zhodnocuje a srovnává nabídky zaměstnaní s konkurencí v daném …more
Abstract:
This theses focuses on problematics of positive employer branding of DAITE company. In the theoretical part concepts such as brand, branding, internal marketing, strategies of target marketing and process of marketing strategy planning are defined. The practical part of the thesis analyses the current situation on the job market, assesses and compares job offers with competition in the region. Based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting