Bilingvní dítě v české mateřské škole – Bc. Šárka Kotrlová
Bc. Šárka Kotrlová
Bakalářská práce
Bilingvní dítě v české mateřské škole
The Bilingual Child in the Czech Preschool
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a je zaměřena na výchovu a vzdělává-ním bilingvních dětí v české mateřské škole. Teoretická část pojednává o bilingvismu obecně a popisuje vývoj jazykových schopností bilingvního dítěte. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím nestruk-turovaného pozorování a polostrukturovaného interview …víceAbstract:
The bachelor thesis has theoretical and empirical character, and it focuses on the of educa-tion the bilingual child in the Czech preschool. The theoretical part goes about bilingualism generally and it describes the development of the bilingual child´s language skills. The empirical part focuses qualitative oriented research, which was conducted through un-structured observation and semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kotrlová, Šárka. Bilingvní dítě v české mateřské škole. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Vliv čtení na jazykové schopnosti dítěte předškolního věku
Radka STRÁNSKÁ -
Jazykové schopnosti u dětí v předškolním věku se syndromem vývojové dysfázie a opožděným vývojem řeči
Tereza Havrdová -
Jak bilingvismus ovlivňuje vývoj dítěte
Veronika ČÍŽKOVÁ -
Adaptace dětí předškolního věku v cizojazyčném prostředí
Martina MITREVSKÁ -
Problematika adaptace dětí cizinců v prostředí MŠ v Plzeňském kraji
Zuzana KOTLANOVÁ -
Problematika inter-kulturního partnerství a adaptace na českou kulturu
Nikola Doležalová -
Význam hodnocení narativních schopností u bilingvních dětí s využitím adaptace zahraničního diagnostického nástroje
Barbora MICHLOVÁ