Prekoncepce čtení a čtenářství u žáků na konci 1. stupně základních škol. – Bc. Veronika VODOVÁ
Bc. Veronika VODOVÁ
Diplomová práce
Prekoncepce čtení a čtenářství u žáků na konci 1. stupně základních škol.
The preconception of reading and reading abilities of pupils at the end of a primary school.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na předmět literární výchova na základních školách. Cílem práce bylo porovnat daný předmět na první a druhém stupni. Důraz jsme kladli především na to, jak výuka probíhá, jakých metod je ve výuce využíváno a zda výuka žáky k četbě inspiruje. Informace jsme získávali od žáků prostřednictvím skupinových rozhovorů. Bylo zjištěno, že žáci páté třídy jsou s výukou spokojeni, …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the subject Literary education at primary schools. The aim of the thesis was to compare the given subject at the first and second stage of a primary school. We emphasized, above all, how the lessons take place, what methods are used in the lessons and whether the lessons inspire pupils to read. We gathered information from pupils through group interviews. It was found …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VODOVÁ, Veronika. Prekoncepce čtení a čtenářství u žáků na konci 1. stupně základních škol.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelsví přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Prekoncepce čtení a čtenářství na 2. stupni základní školy
Magdaléna LNĚNIČKOVÁ -
Prekoncepce postav princů a princezen v myšlení dětí předškolního věku
Vlasta FRYČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva