Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol – Kateřina Sedláčková
Kateřina Sedláčková
Bachelor's thesis
Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol
Teachers´opinions on Education in the Age-heterogeneous Classes in Kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na vzdělávání dětí ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část práce se věnuje současnému předškolnímu vzdělávání, učiteli mateřské školy, vývojem dítěte předškolního věku a možnostem věkového uspořádání tříd v mateřské škole. Empirická část práce využívá kvalitativní design výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the opinions of teachers on the education of children in mixed-age kindergarten classes. The theoretical part of the thesis deals with the current preschool education, its participants and the possibilities of the age structure of classes in kindergarten. The empirical part of the work uses qualitative research design. The research was conducted carried was realized using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/t0dxqt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sedláčková, Kateřina. Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková -
Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Nikol Volková -
Aplikace metod pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Marcela Bellová -
Inkluzivní vzdělávání dětí v MŠ v okrese Svitavy
Naďa Šlosrová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková