Kateřina Sedláčková

Bachelor's thesis

Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol

Teachers´opinions on Education in the Age-heterogeneous Classes in Kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na vzdělávání dětí ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část práce se věnuje současnému předškolnímu vzdělávání, učiteli mateřské školy, vývojem dítěte předškolního věku a možnostem věkového uspořádání tříd v mateřské škole. Empirická část práce využívá kvalitativní design výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the opinions of teachers on the education of children in mixed-age kindergarten classes. The theoretical part of the thesis deals with the current preschool education, its participants and the possibilities of the age structure of classes in kindergarten. The empirical part of the work uses qualitative research design. The research was conducted carried was realized using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Beata Horníčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sedláčková, Kateřina. Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe