Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol – Kateřina Sedláčková
Kateřina Sedláčková
Bachelor's thesis
Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol
Teachers´opinions on Education in the Age-heterogeneous Classes in Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na vzdělávání dětí ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část práce se věnuje současnému předškolnímu vzdělávání, učiteli mateřské školy, vývojem dítěte předškolního věku a možnostem věkového uspořádání tříd v mateřské škole. Empirická část práce využívá kvalitativní design výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the opinions of teachers on the education of children in mixed-age kindergarten classes. The theoretical part of the thesis deals with the current preschool education, its participants and the possibilities of the age structure of classes in kindergarten. The empirical part of the work uses qualitative research design. The research was conducted carried was realized using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Beata Horníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sedláčková, Kateřina. Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vzdělávání v mateřské škole - analýza zkušeností s projektovým vzděláváním v mateřských školách v Plzeňském kraji
Lucie HOFERKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková -
Aplikace metod pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Marcela Bellová -
Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Nikol Volková -
Inkluzivní vzdělávání dětí v MŠ v okrese Svitavy
Naďa Šlosrová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková