Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno – Michaela Selucká
Michaela Selucká
Bachelor's thesis
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
Optimizing strategy of the Sklizeno branch
Anotácia:
Selucká, M., Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prodejní strategie pobočky sítě Sklize-no. Cílem práce je navrhnout doporučení sledované pobočce, aby mohla lépe uspokojovat potřeby svých stávajících zákazníků a získávat nové. Pro splnění zvo-leného cíle je třeba kromě prozkoumání prodejní …viacAbstract:
Selucká, M. Optimizing strategy of the Sklizeno branch. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.This bachelor thesis is focused on the sales strategy analysis of the Sklizeno branch network. The subject of this thesis is to propose recommendation to the pursued subsidiary, so that the needs of their regular customers are better satis-fied and new customers can be won. There is need to explore …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu
Matěj Kabátek -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Tvorba prodejní strategie ve vietnamském IT startupu
Andrea Kuklová