Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů – Mgr. Václava Jančová
Mgr. Václava Jančová
Master's thesis
Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů
The Analysis of Television Advertisement in Terms of Gender Stereotypes
Anotácia:
Tato práce se věnuje genderovým aspektům zobrazování mužů a žen v televizních reklamách. Nejprve vymezuje reklamu jako určitou formu persuazivní komunikace, poté podává orientační přehled přístupů, vztahujících se k genderu, médiím a jejich možného vlivu na člověka a socializaci. Rozebírá jednotlivé studie genderu a reklamy, jak zahraničních, tak realizovaných v České republice. Stěžejní část práce …viacAbstract:
This work deals with the gender aspects of picturing men and women in Television advertisement. The first part describes the advertisement. The first part describes the advertisement as a certain type of persuasive communication and gives its specification. The next part provides the basic summary of approaches concerning gender, media and their possible influence on human and humans socialization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nbg8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2006
- Vedúci: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ -
Genderové stereotypy v reklamě
Natálie Huptychová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ