Bc. Aleš Zalabák

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity

Creation marketing campaign for the xy and measure their effectiveness
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně a jejím vyhodnocováním. Teoretická část se věnuje popisu marketingu jako takového a také tvorbě a součástem marketingové kampaně. Tato část byla vytvořena za pomoci odborné literatury a popisuje jednotlivé kroky, které předcházejí samotnou kampaň. Dále jsem se snažil popsat jednotlivé typy médií, jejich zacílení a možnosti vyhodnocení kampaně …more
Abstract:
In my Master thesis I am concerned with a creation of a marketing campaign and its evaluation. The theoretical part deals with a description of marketing itself and also with a creation and components of a marketing campaign. This part is created with an use of professional literature and describes particular steps, which precede the campaign itself. I also tried to describe different types of media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Stanislava Borejová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní