Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity – Bc. Aleš Zalabák
Bc. Aleš Zalabák
Master's thesis
Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity
Creation marketing campaign for the xy and measure their effectiveness
Anotácia:
Ve své diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně a jejím vyhodnocováním. Teoretická část se věnuje popisu marketingu jako takového a také tvorbě a součástem marketingové kampaně. Tato část byla vytvořena za pomoci odborné literatury a popisuje jednotlivé kroky, které předcházejí samotnou kampaň. Dále jsem se snažil popsat jednotlivé typy médií, jejich zacílení a možnosti vyhodnocení kampaně …viacAbstract:
In my Master thesis I am concerned with a creation of a marketing campaign and its evaluation. The theoretical part deals with a description of marketing itself and also with a creation and components of a marketing campaign. This part is created with an use of professional literature and describes particular steps, which precede the campaign itself. I also tried to describe different types of media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gsx9n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák