Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu – Michal Jedlička
Michal Jedlička
Bachelor's thesis
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Product Strategy of Starbucks Corporation in the Czech Market
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje …moreAbstract:
The Bachelor's thesis characterises Starbucks Corporation and its product strategy over the world as well as in the Czech Republic. The first chapter is theoretical and covers the product in marketing, international product policy, product mix strategy, product innovation and SWOT analysis. The remaining two chapters are practical. The second chapter describes Starbucks, its world product strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41016
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Ilya Bolotov
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Vliv finančního poradce na portfolio finančních produktů klienta
Lukáš Vácha -
Produktové a zákaznické portfolio Whirpool CR, spol. s. r. o.
Petr Krejča -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Lukáš Žáček -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Žaneta Velebová