Textbooks Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners – Petr Divišovský
Petr Divišovský
Bachelor's thesis
Textbooks Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners
Evaluation of English Textbooks: Focus on Pronunciation
Abstract:
This bachelor thesis deals with the evaluation of three selected textbooks from the perspective of developing pronunciation. The theoretical part firstly introduces major phonological terms which are later used throughout the whole thesis. After that it introduces the target group, that is the primary learners with a theory of how to teach pronunciation which later serves for creating criteria for …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením tří vybraných učebnic z pohledu rozvoje výslovnosti. Teoretická část nejprve představuje hlavní fonologické pojmy, které jsou používány v celé práci. Poté představuje cílovou skupinu, tj. žáky nižšího stupně základních škol s teorií, jak učit výslovnost, což později slouží k vytvoření kritérií pro praktickou část. V té jsou učebnice analyzovány podle kritérií …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIVIŠOVSKÝ, Petr. \textit{Textbooks Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2020. Available from: https://theses.cz/id/t0q6gg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Divišovský, Petr. Textbooks Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Význam rozvoje manažerských dovedností pro konkurenceschopnost firmy, hry a aktivity pro jejich rozvoj
Jiří Hanke -
Aktivity pro rozvoj dovednosti orientace a čtení v mapách pro děti a mládež
Jiří ŽVAK -
Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)
Pavel Štěpánek -
Aktivity pro rozvoj jemné motoriky v preprimárním vzdělávání
Kristýna ŠKORŇOVÁ -
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
Adéla HANUSKOVÁ -
Výtvarné aktivity jako prostředek pro rozvoj žáka s více vadami
Monika Smejkalová -
Marketingové aktivity důležité pro další rozvoj firmy
Miroslav Koutný -
Rozvoj klíčové kompetence komunikativní v angličtině u českých žáků základní školy se zaměřením na výuku výslovnosti
Kateřina ŠTEKLOVÁ