Případová studie jedince s dětským autismem – Mgr. Barbora HABERHAUEROVÁ
Mgr. Barbora HABERHAUEROVÁ
Diplomová práce
Případová studie jedince s dětským autismem
Case study of an individual with childhood autism
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá případovou studií jedince s dětským autismem. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je orientovaná na poruchy autistického spektra, vymezení pojmu, klasifikaci poruch autistického spektra a komplexní diagnostiku. Druhá kapitola je zaměřena na vývoj jedince s dětským autismem, vývojové období do tří let věku, mateřskou školu, komunikaci, adaptabilitu …víceAbstract:
The submitted diploma thesis deals with a case study of an individual with childhood autism. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on autism spectrum disorders, definition, classification of autism spectrum disorders, comprehensive diagnostics. The second chapter focuses on the development of an individual with childhood autism, developmental period up to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HABERHAUEROVÁ, Barbora. Případová studie jedince s dětským autismem. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ