Peter Skriňák

Master's thesis

Marketingový prieskum trhu asistenčných služieb

Marketing research of asisstance services market
Abstract:
V práci sú uvedené teoretické východiská marketingového výskumu a prieskumu trhu. Práca sa venuje oblasti asistenčných služieb, definovaniu jej náplne, jej špecifikám. Prieskum trhu je zameraný na prieskum 2 majoritných trhov, na poistný trh a trh nových vozidiel. Práca analyzuje zákazníkov a konkurenciu na trhu technickej asistencie.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedúci: Olga Horová
  • Oponent: Tomáš Kubů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5973