Analýza didaktické vybavenosti učebnic dějepisu pro 6. a 7. ročník základní školy. – Mgr. Petra Tannenbergová, Ph.D.
Mgr. Petra Tannenbergová, Ph.D.
Disertační práce
Analýza didaktické vybavenosti učebnic dějepisu pro 6. a 7. ročník základní školy.
Analysis of educational facilities for the history books for the 6th and 7th year of elementary school
Anotace:
Práce se zabývá tematikou školních učebnic dějepisu se zaměřením na 6. a 7. ročník základní školy. Podmínkou bylo také využít a aplikovat zjištěné výsledky v praxi. Ty mohou lépe pomoci „konzumentům“ školních učebnic vybrat si takové edukační médium, které bude nejlépe splňovat jejich požadavky. K analýze a následné komparaci posloužily dva metodologické nástroje, pomocí nichž lze posoudit kvalitu …víceAbstract:
This thesis deals with History textbooks. It was chosen 18 current Czech history textbooks for the 6th and 7th grade of the primary shool. the condition was using and applicability conditions for the results in practice. This work can help users (teachers, pupils, parents and the other consumers) in choosing didactically appropriate textbooks and on the other hand publishers and authors can find in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vmnav/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 4. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Jaroslav Vaculík, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc., PhDr. David Greger, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza didaktické vybavenosti učebnic pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět v historickém kontextu
Aneta KOZLOKOVÁ -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 6. a 7. ročník základní školy
Petra Jakubcová -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková -
Syntaktická a sémantická obtížnost v mluvených projevech televizního zpravodajství
Tomáš MÁŠA -
OBTÍŽNOST TEXTU V NĚKTERÝCH UČEBNICÍCH PŘÍRODOPISU
Monika Pytlová -
Náročnost úkolů v učebnicích vlastivědy pro 4. ročník základní školy.
Lucie HRACHOVÁ