Bc. Michaela Havlíčková

Master's thesis

Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele

Influence of visual identity of companies on consumer behaviour
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem vizuální identity vybraných firem na spotřebitelské chování. Zkoumané vizuální identity patří maloobchodním potravinovým řetězcům, které působí na území České republiky. Práce se dělí na dvě hlavní části teoretickou a analytickou část, která využívá marketingového výzkumu. V rámci kvantitativního výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum …viac
Abstract:
The present master‘s thesis deals with the influence of the visual identity of se-lected companies on consumers’ behaviour. The visual identities that were re-searched belong to retail food chains being active in the Czech Republic. The thesis consists of two parts – the theoretical and the analytical part, which uses market-ing research. The quantitative research uses a method of a questionnaire survey …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics