Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele – Bc. Michaela Havlíčková
Bc. Michaela Havlíčková
Diplomová práce
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Influence of visual identity of companies on consumer behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem vizuální identity vybraných firem na spotřebitelské chování. Zkoumané vizuální identity patří maloobchodním potravinovým řetězcům, které působí na území České republiky. Práce se dělí na dvě hlavní části teoretickou a analytickou část, která využívá marketingového výzkumu. V rámci kvantitativního výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum …víceAbstract:
The present master‘s thesis deals with the influence of the visual identity of se-lected companies on consumers’ behaviour. The visual identities that were re-searched belong to retail food chains being active in the Czech Republic. The thesis consists of two parts – the theoretical and the analytical part, which uses market-ing research. The quantitative research uses a method of a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Retail development 4.0
Xilong Tan -
Maloobchod v městském centru
Martin Slezáček